Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Inte mycket kvar!

Jag har nyss skrivit klart den sista skoluppgiften i ettan för min del och skickat iväg den. Känns superskönt och i morgon har vi en redovisning sen är det inge mer som behöver göras. Jag har svårt att förstå att vi får sommarlov på fredag. SOMMARLOV! Helt sjukt vad tiden går fort.

Hade sovmorgon till tolv idag och slutade före två, så rätt ovärd dag. Morgondagen kommer nog också bli lka värdelös skulle jag tro.
Har iaf varit i stallet i ett antal timmar idag. Åkte ner vid fyra, mockade och gjorde allt klart och sedan kikade jag lite på vad veterinären gjorde när hon var i stallet. Red sedan med Hanna i paddocken vid sju. Fick även rida Ursulla en sväng och skutta lite med henne. Skojsigt!

Efter skolan i morgon åker jag till kupolen med Sarah för att leta efter skor och shoppa lite annat smått och gott! Sedan följer jag med Hanna på hoppträning!


Ursulla och Hanna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback