Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hos Linnéa

Sitter nu hemma hos Linnéa och väntar på henne medan hon duschar. När hon är klar med allt hon ska göra så åker vi ut till Malin för att spendera natten där. Det bli lasagne, lite spel, filmtittande och mys. Kommer bli en bra kväll och natt!

Följde med Linnéa ner till stallet en sväng och tittade när hon dressyrtränade och tog lite kort. Stod och pratade med Hanna ett tag också och tittade på när hon försökte tränsa sitt lilla odjur. Efter tjugo minuter gick det ju bra. Ska ju bli spännande att det hur det går för mig nästa vecka när jag ska ha hand om hennes hästar. Det visar sig ;)


Ursulla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback