Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Färdigfixat inför i morgon.

Såklart så regnade det när jag och Linnéa skulle ut och rida så någon ridning blev det inte. Vi åkte ner och fixade allt sedan fikade vi hos kusin Tilde som fyller 4 år idag. Det första hon frågar är om vi har några paket med oss, vilket vi inte hade. Då tittar hon på oss som om vi var dumma i huvudet och att man inte kan komma på kalas utan paket, hah. Rolig unge!

Åkte till hamre och fixade min ponnyplutt inför tävlingen i morgon. Han fick sig ett bad men han var inte så lortig som tur var. Putsade allt och fixade. Byggde banan till i morgon också, så nu ska väl allt vara fixat tills i morgon. Ska vara komma ihåg att ta med mig alla saker till i morgon.

Nu ska jag åka till Malin en sväng och snacka skit med henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback