Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Don't ever look back

Blev inget skrivet igår då jag kom hem sent och inte var på mitt bästa humör utan lite nere. Men nu sitter jag och taggar med partymusik till morgondagen. Då är det sommarlov och party för hela slanten! Ska bli så sjukt kul!Precis vad jag behöver just nu.

Efter skolan idag så åkte jag och Julia ut till stallet och red. Jag red på Toppen och hon red på Figge. Första gången jag satt på Toppen men det gick kanoners. Riktig mysig häst :)
Om en timme ungefär ska jag dra mig mot Hamre och ha teori. Sedan blir det hem och fixa inför morgondagen. GREAT! :D


Förra skolavslutningen!

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej sötan! :)

Det var ett tag sen...

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2011-06-10 @ 11:59:22
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback