Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Barnvakt

Följde ju med Ronja och Rio på tävling i Borlänge igår. Första klassen gick inte så bra och domaren var snål! Men i andra klassen tog dom revanch. Det gick så bra som dom vann, sjukt bra! :D

Just nu sitter jag hemma hos Tilde och Sarah för jag ska vara barnvakt hela dagen. Kan ju bli en väldigt spännande dag. Vi ska snart gå ut till stallet, sedan åker vi och tittar på hoppträningar i Hamre. Sedan får vi se vad vi hittar på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback