Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Städat!

Nu har jag äntligen städat klart på mitt rum. Eller klart och klart är det väl inte. Har inte fixat något på skrivbordet men det orkar jag inte ta idag! Har iaf rensat bort allt jag inte använder och det blev fyra påsar så det var ganska mycket.
Jessica ringde mig mitt i städningen och ville ses så hon kom förbi och tittade på medan jag städade ;) Trevlig med lite sällskap och jag behövde prata av mig lite!
Nu ska jag bädda i nya sängkläder och gå och sova för i morgon åker vi till västerås! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback