Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Smärta!

Idag var jag mer förkyld än igår och det har varit jobbigt hela dagen. Inte blev det bättre av att man var tvungen att jobba hel dagen också! Får hoppas att det är bättre i morgon.

Efter jobbet så följde jag med Hanna till stallet för att hänga på Simon för första gången. Gick upp och ner på en pall först för att vänja honom, hade ena foten i stigbygeln och la lite vikt där men han brydde sig inte om någonting. Så tillslut hoppade jag upp. Inga problem att hänga på honom när han stod still. Men när vi började gå blev det en väldg fart på honom och sen blev han rodeohäst och bockade omkring. Inte så lite heller, utan högt! Jag flög av på en gång men hade säkerhetsväst på mig och landade på ryggen så det gick bra med mig. Förutom att jag har jätteont i bröstet nu och det gör ont när jag pratar och andas!
Men men, det hade ju kunnat blivit värre. När jag inte har ont längre så är det bara att hoppa upp igen :D


Finis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback