Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shopping i Västerås!

Åkte till Västerås idag för att shoppa lite hästsaker. Åkte först til Hamre ridsport men dom hade stängt så vi åkte till Glada hästen i spiltan istället. Tyckte det var en superbra affär som hade det mesta! Köpte ett par ridbyxor och ridstrumpor där :)
Sedan drog vi vidare till Hööks för att kika hur det såg ut där. Köpte ett par till ridbyxor där och putsmedel. Mycket nöjd med mina inköp :D

Inte blev man ju mindre ridsugen nu heller när man köpt nya saker! Men det blir en ridtur på bästa Rio i morgon. Ska bli underbart! Nu ska jag till stallet och fodra lite hästar och pussa lite på Rio!






KÄRLEK PÅ RIDBYXORNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback