Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mot SKÅNE!

Blev en tidig uppstigning i morse då jag skulle vara i stallet klockan åtta. Det var bara att riva bort all tejp från bommarna och tejpa om. Det tog sjukt lång tid, men när det var klart så var det bara sätta igång att måla. Nu är det bara att låta färgen torka sen är mer än hälften av bommarna färdig målade! Fixade med bommarna i 3,5 timme idag!
När vi var klara så drog jag,Olivia och Linn till donken för att äta. Satt där i någon timme och pratade om allt mellan himmel och jord. Planerade även lite roliga saker!

Nu har jag packat klart allt (förhoppningsvis om jag inte glömt något). När som helst sätter vi oss i bilen och åker iväg neråt i landet. Men först ska vi hämta upp bästa Linnéa som ska med! KUUUUUL! Tar även med oss grannarna!

Har ingen aning om jag kommer blogga något under tiden. Det visar sig ;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du haft en bra start på veckan?:)

Just nu har jag en tävling där du har chans att vinna en helt valfri vara, du kan välja bland allt från väskor till badmode, skor, jackor, smycken, plånböcker, tracksuits osv, av märken såsom ed hardy, chanel, dior, converse och många fler!



det enda du behöver göra för att delta är att kommentera att du är med samt länka till varan du vill vinna! om du vill delta eller läsa mer; klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/july/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-07-18 @ 14:53:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback