Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

MISS IT!

Jag har inte ridit min bebis på 17 hela dagar och det suger rätt mycket! Det är jättemånga dagar kvar tills jag får rida honom igen också. Ungefär en månad om jag har tur, annars dröjer det ännu mer. Jobbigt när han har sommarlov tycker jag! :(
Den bästa föralltid!


















Du är min bästa vän. Du är världens bästa och jag älskar dig mer än vad någon annan gör och kommer att göra. Du är mitt allt! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca Jöre

Underbara bilder! :)

2011-07-14 @ 13:41:54
URL: http://rebexs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback