Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hahahah?

jobba på det  om Kaos semester:

Du har väldigt lite tålamåd. Det är nåt du måste jobba på. Folk blir rädda. Fler har kommit fram till mig och berättat det. Det är inte ett dugg kul. Men jobba på det, det finns hjälp att få med tålamodsuppbyggandet :)

För det första så förstår jag inte varför man inte kan skiva sitt namn när man kommenterar!? Och för det andra så tror jag inte alls att du känner mig, haha. Så du menar att jag har dåligt tålamod på grund av det jag skrev i mitt inlägg om semestern? För jag tror ju säkert att man lär känna en person genom att läsa ett inlägg. Tror inte det va lilla du. "Fler har kommit fram till mig och berättat det" Konstigt att det inte är någon som kommit fram till mig och klagat på det, utan just tlll dig. Folk jag känner har då inga problem med mitt tålamod för då hade folk berättat det för MIG. Varför skulle folk gå och klaga på mitt tålamod och berätta det för någon annan och inte för mig? Nej, precis. Tror du själv har lite att jobba på och kan få hjälp med det :)

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha vad har tålamod med det du skrev egentligen? Fattar inte ens kommentaren! x)

2011-07-28 @ 00:22:14
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback