Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Äntligen hemma!

Kom hem från semesterna igår morse klockan sex. Skapligt trött var man då, så det var bara att gå och lägga sig och sova i sex timmar innan jag gick upp vid tolv. Kände mig rätt sliten då. Duschade och gjorde mig i ordning sen kom Hanna och hämtade mig. Drog vidare till norn för att fira hennes födelsedag. En kul kväll/natt/morgon! Men det blev ju som det blev jag idag mår jag som jag mår, haha! Kom hem fem i morse och gick upp ett idag. Har bara legat och degat på soffan precis hela dagen. Välbehövligt!
I morgon är det jobb igen som gäller! Men först ska jag till Falun för att testa bröllopsklänningen till helgen och leta efter skor att ha på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback