Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trevlig kväll

Var med familjen på en och en halv och åt mat idag! Jag åt kyckling fylld med fetaost och soltorkade tomater. Det var riktigt gott!
Åkte hem till Linnéa när vi ätit klart! Vi tog en promenad till hennes mamma och hämtade en sax så jag kunde klippa Linnéas hår. Hon blev så fin i håret och jag ska slinga det någon dag också :)
Blev sugna på godis så vi gick till hemköp och köpte naturgodis och det var mums!
Låg i hennes säng och pratade om allt mellan himmel och jord. Galet länge sedan vi träffades så det fanns en hel del att berätta! Love u my friend :*

Skar upp gurka och morötter för att dippa när jag kom hem. Galet gott!
I morgon blir det stalltjänst hela dagen så ska väl gå och lägga mig om ett tag!


Kommentarer
Postat av: Katrin

sv; Jag bor i Härnösand, norr om sundsvall, vart var det du bodde nu igen?? :)

jaa du borde vara stolt haha, men gurka/morötter med dip och även fruktsallad är ju nästan minst lika gott:D

2011-01-16 @ 10:39:32
URL: http://kattty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback