Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Stalltjänst hela dagen lång

Blev inte mycket sömn inatt då jag gick och la mig halv två och gick upp kvart i sju för att ha stalltjänst. Var bara jag och Linn så allt tog extra lång tid. Tur att Linn hade med sig sin pojkvän som hjälpte oss annars hade det tagit ännu längre tid.
Var i stallet till kvart i tolv sedan kom Sarah och Tilde och hämtade mig. Åkte hem till dom och jag följde med Tilde ut till stallet. Vi tog in Nasse så hon fick rida och det tyckte hon var skoj. Men jag tyckte det var jobbigt som fick springa bredvid. Men vad gör man inte för din söta lilla kusin? :)

Åkte tillbaka till stallet igen vid halv tre och tog in alla hästar. Helt galna när man släpper dom och det är bara full fart in som gäller. Bonna gick omkull för någon vecka sedan för att det gick för snabbt in i stallet och idag var det Willes tur! Men jag tror han lärde sig något för han reste sig upp och sedan gick han lugnt till sin plats.

Var hemma i 1 ½ timme och jag satt först vid datorn en sväng men var så trött så jag somnade med datorn på magen. Sov tills det var dags att åka tillbaka till stallet för Usmöte. Gav hästarna mat och nattade dom efter det sedan fick man äntligen åka hem för dagen!

Kan då säga att jag är helt slut i kroppen och kommer somna gott ikväll. Ska väl gå och duscha nu och sedan gå och lägga mig, annars kommer jag vara helt död i morgon och inte komma upp ur sängen!


Kommentarer
Postat av: Joel Lindblad

Fan va nice :D jag måste med ha en snart :(

2011-01-17 @ 12:34:29
URL: http://scenbloggen.com/joellindblad/
Postat av: Katrin

sv; Det är ju faktiskt inte så jättelångt!=D man kan ju alltid åka tåg/buss över en helg eller så!:)

jamen det låter bra det! Jag trodde själv aldrig att jag skulle ta tag i träningen för ett år sen, men nu har jag blivit beroende av det haha;)

2011-01-17 @ 14:57:34
URL: http://kattty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback