Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Stalldag

Min dag har spenderats i stallet! Åkte till stallet efter tolv då pappa skottat klart utfarten. Åt mat med Olivia och sedan satt jag i sadelkammaren och tittade på medan hon fixade och donade lite. Sedan tog vi in hästarna och red i ridhuset. Bonna var lika mysig och underbar idag! Tyckte att hon gick bäst i början och att det blev lite sämre i slutet. Men helt okej ändå. Så himla snäll och mysig häst det där!

Sedan släppte vi in alla hästar i stallet. Tog med oss lilla Ozzy med ut i ridhuset så han fick springa av sig lite. När jag släppte honom så stod han bara still men började jag gå så följde han efter mig. Jag gick runt och sprang lite och han följde efter mig var jag än gick. Stannade jag så stannade han. Så söt den där ponnyn! Olivia filmade men glömde att spara så det blev inget. Annars hade ni kunnat få se hur söt han var :)

Åkte direkt från hamre till hälla. Var helt slut i kroppen så jag orkade inte rida Tösen. Mockade, fixade allt och gjorde klart inför träningen i morgon. Eftersom jag ska träna i morgon så tyckte jag inte det gjorde någonting om hon fick stå idag :)



Bonna :*


Felicia och Olivia :D

Kommentarer
Postat av: michaela ♥

hihi jo klart jag kan, något speciellt du vill veta? :)

2011-01-07 @ 00:53:48
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback