Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Städdag

Jaha, då var lovet slut och skolan väntar i morgon! Har gått och jämrat mig inför skolstarten dom senaste dagarna men idag har det inte känts så illa faktiskt.
Hade tänkt att gå upp i tid i morse men jag sov längre än jag tänkt. Satt och tittade på tv i några timmar när jag gått upp. Fastnade för en film som jag var tvungen att titta klart på. Lagade mat när filmen var klar sedan började jag städandet!
Städade mitt rum, plockade ihop alla kläder som låg på golvet, bytte sängkläder, dammsög, tvättade, städade i köket och plockade bort mna grejer som låg överallt. Sedan tyckte jag att jag gjort mig förtjänt av en ansiktsmask och ett varmt skönt bad! Har målat naglarna så nu är jag redo för skolan i morgon!

Städade ihop alla mina saker i garaget igår och jag insåg då hur grymt mycket jag hatar möss och råttor. Dom bara förstör och biter sönder mina saker. Dom hade bitit sönder min tröja och röda JW luvan till Tim. Ganska galen jag blev när jag såg det. Stod och skrek och svor i flera minuter. Den var ju inte så billig heller men jag ska ha en ny. Så det är väl bara att lägga ut pengar då. Jag ska slakta alla råttor och möss i detta hus!

Kommentarer
Postat av: patricia

jo jag menar det, helt sjukt.. :s speciellt när han sa att det var normalt när han var med mig..

2011-01-11 @ 10:54:27
URL: http://patriciastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback