Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shoppigdag

Följde med Malin till Avesta efter skolan för en shoppingvända. Skulle ha skor och en sportbh men kom hem med det och så mycket mer. Mest småkrafs som vanligt. Det går mina pengar mest på skulle jag tro!
Fast jag har ju mycket pengar kvar så det gör ju inte så mycket ;)

När vi kom hem från Avesta så gjorde vi hamburgare och det var super gott. Lite senare slingade jag hennes hår! Sugen på att färga mitt hår också, så det blir väl någon dag!
Malin åkte nyss hem så jag ska väl snart gå och sova. Ska upp tidigt i morgon för att ha stalltjänst och äntligen får jag rida bebis som jag inte har gjort på 2 veckor. Snacka om att jag saknar honom!
Olivia skickade en bild på honom idag och galet söt han är!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback