Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kavaj

Var hem till mamma igår för att hämta min kavaj vi beställt. Den var riktigt snygg i verkligheten vilket jag blev glad över! Dessvärre så var den för trång i armarna även fast vi beställt i storlek 40. Eller kanske jag som har för biffiga armar? Nej, skulle inte tro det. Bara att skicka tillbaka den och hoppas på att den storlek större passar! För jag SKA ha den kavajen. Galet snygg ju!

Jag har spanat in ett snyggt vitt dressyrschabrak på samma hemsida ett tag nu och eftersom frakten inte var så billig så beställde jag det också. Tyckte det var lika bra när jag ändå ska ha kavajen därifrån. Blir ju billigare! Snyggaste dressyrschabraket också!





Fast med schockemöhle loggan som på detta schabrak :)

Kommentarer
Postat av: Olivia

finaste dressyrschabraket som existerar, typ liite coolt att jag köpte det före dressyrmupparna :D hahah.

sv: ja men kossan va ju inte vi :D men makaronisnoppen har jag kallat honom länge ju ;D inte hans fel att hans snopp ser ut som ett pastahjul (A)

2011-01-16 @ 00:15:36
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/
Postat av: bella

naw tack, allt nbra? :D

2011-01-16 @ 15:40:50
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Tack så jättemycket ! :D

2011-01-16 @ 20:14:17
URL: http://nyheter24.se/modette/lifebymatilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback