Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dressyrträning

Herregud vad fint Tim gick på träningen idag! Brukar alltid säga efter varje träning att det var den bästa träningen någonsin, men den här träningen var verkligen den bästa någonsin. Fick till en superbra trav som vi i vanliga fall inte brukar lyckas med. Skänelvikningarna var super och förvända galoppen också. Blev bara ett byte i början när jag inte riktigt höll om ordentligen. Men sedan flöt allt på super och Karin sa att det såg flott ut när vi travade ;)
Jag blev galet trött på slutet och fick nästan kramp i låren, haha. Orkade inte riktigt rida fullt ut på slutet. Men gudars vad jag är nöjd med den här träningen.
Är ju tänkt att vi ska ut på några dressyrtävlingar i år. Blev bara ännu mer sugen på det nu efter idag! Min bebis är helt klart bäst! :*




Kommentarer
Postat av: Sandra - Vägen tillbaka efter olyckan

Det låter ju som om det skulle vara nått muskulärt. Hoppas att det ordnar sig! :)

2011-01-08 @ 17:51:13
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

kul att träningen gick bra :)

2011-01-08 @ 19:09:30
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Cecilia, Livsstilsdesigner!

Sv: Nä, det är väl ungefär som att få punka på bilen! :)



Ha det bäst!

2011-01-08 @ 19:19:52
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback