Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Vad tiden går fort!

Har "bara" haft två lektioner idag och vi gjorde prov på båda lektionerna. Tror iaf det gick ganska bra på proven förutom att jag fick utbrott på datorn på datakunskapen.

Fick sluta ett idag så några tjejer i klassen tyckte vi förtjänade fika så vi gick upp på wienan och fikade! Efter det gick jag och Emma för att sola. Precis när jag ska till och lägga mig i solariet så blir det strömavbrott! Blev ganska kallt ett tag med stömmen kom tillbaka rätt snabbt. Men fick sol att betala dubbla gånger p.g.a strömavbrottet, så måste klaga!

Gick till mamma när jag solat. Var där och väntade på att Jessica skulle höra av sig så vi kunde hitta på något. När hon väl kom så gick vi till donken och snackade. Tror vi satt där i 3 timmar och bara pratade och pratade. Sjukt mycket man har och säga till varandra när man inte setts på någon månad!
Helt underbart att träffa min kära vän!

*GÄSP* Ska gå och lägga mig nu så jag orkar upp och åka till tandläkaren i morgonbitti. Jippie, vad kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med tandläkaren, själv ska jag till falun för att gå på undersökning för käken idag och få ny bettskena :O

2011-02-23 @ 23:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback