Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trevlig helg!

Har varit med Olivia hela helgen så har inte haft tid att sitta vid datorn något.
Hopptränade igår och det gick super! Bara jag som fegar ur lite ibland som gör att det blir lite fel, men Tim var lika bäst som alltid.
Hade usmöte efter träningen och det gick ovanligt snabbt. När vi var klara med det så började jag och Olivia frisera våra ponnysar. Jag stod och ryckte man i 2,5 timmar medan stackars Olivia fick stå i 3 timmar. Galet jobbigt men det blev ju fint när man var klar!

Åkte hem och åt mat när vi var klara i stallet. Kikade på freaky friday, duschade och sedan gick vi och la oss. Låg och pratade en stund innan vi somnade.

I morse sov vi rätt länge och det var bara att äta frukost och fixa sig när vi klev upp. När vi var klara så åkte vi till Aubiose som hade rea! Helt sjukt mycket folk och alla var som galna. Hittade ingenting på rea men jag fick med mig ett par handskar, man och svansborste och schampo hem.

Var till Tösen och fixade åt henne innan vi åkte till Hamre på möte.
Nu sitter jag och tittar på time out och är astrött. Ska väl snart gå och sova så jag kommer upp i morgon!


FÖRE


EFTER


Ganska mycket hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback