Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söööndag

Då var den här helgen över och det har varit den värdelösaste helgen på länge! Har bara legat på soffan och degat, dock är väl det skönt men det var inte så jag hade planerat mig helg.
Idag måste jag läsa ut min svenskabok som jag ska redovisa i morgon. Har inte börjat läst den än och jag har papperet med frågorna om boken i skolan, kuuul. Så jag har ingen aning om vad jag ska säga om boken när jag ska stå och snacka om den i morgon. Men det blir säkert bra!

Känner mig grymt skabbig just nu. Mitt hår är ett enda stort skatbo och känns som mitt ansikte är helt fett! Ska duscha varmt och länge, ha ansiktsmask, raka benen, fixa ögonbrynen och göra mig fräch så jag är redo för skola i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback