Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Pluggtime

Gymmade med Elinor efter skolan och jag var hur opeppad som helst! Det är alltid galet mycket folk på onsdagar så alla maskiner är oftast upptagna hela tiden så finns inte så mycket att göra. Men det var inte så mycket folk på gymmet när vi kom dit idag så jag nappade åt mig en cykel för att värma upp i 10 min. Det bara rasade in folk när jag satt och trampade på cykeln så jag tyckte inte det var någon idé att sluta cykla och försöka hitta på något annat att göra. Så jag fortsatte cykla och jag höll på i en halvtimme och hann 16,5 km! Mycket stolt över mig själv när jag var klar. Med tanke på hur lat jag kände mig på vägen till gymmet.
Tyckte det blev för mycket folk sen så jag gick och bytte om och nöjde mig med en halvtimme på gymmet idag.

Dags att plugga spanska nu då jag har prov i morgon. Dock är det ett litet prov och mest repetition på saker från förra provet, glosor och så. Men det är lika bra att plugga så man förhoppningsvis kan få vg och kanske mvg!
Plugga, plugga, plugga!


Kommentarer
Postat av: Malin Olenius

Ibland är de bra att "bara" gå dit och cykla! Jag brukar ta en dag i veckan då jag går på bandet 30-50 minuter :)

2011-02-17 @ 09:39:49
URL: http://malinolenius.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback