Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Magsjuka!

Mådde illa igår när jag vaknade men jag hoppade in i duschen och hoppades på att det skulle gå över. Men det gjorde det inte och jag stannade hemma från skolan och alla mina planer sprack! Min mage mådde verkligen inte bra och jag låg på soffan hela dagen. Hungrig som bara den var jag och det enda jag fick i mig igår var, ett glas yoghurt, lite nyponsoppa, vatten och en risifrutti. Bara lukten av mat fick mig att må illa och nästan spy. Men som tur är så har jag INTE spytt en enda gång. Så jävla skönt då det är det värsta jag vet!

Skulle haft stalltjänst idag men kändes inte så snällt att smitta ner alla andra i stallet med magsjuka så jag ringde runt till halva sverige kändes det som för att få tag på någon som kunde byta stalltjänst med mig. Fick tillslut tag på Eva som blev min räddare i nöden och kunde ta min stalltjänst!

Sov på soffan i natt ifall att jag skulle behöva gå på toa i natt. Rätt bra att vara sjuk ibland då man får allt serverat! ;) Brorsan fixade frukost till mig i morse och det har nog aldrig varit så gott med frukost som det var i morse! Är hungrig nu också men får vänta någon timme innan jag får mat serverat men det ska jag väl överleva.

Inte fick jag träna igår heller! :( Usch, jag får typ ångest när jag inte tränar när jag bestämt att jag ska. Har bara tränat en gång den här veckan och det är illa. Känns som jag är en aning träningsberoende, men jag gillar det ;)
Men har gått ner 2-3 kilo nu när jag har varit sjuk, synd bara att man går upp lika snabbt igen när man börjar äta !


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh fy, hoppas att du blir bättre snart!! :)

2011-02-12 @ 15:55:15
URL: http://teoretisk.blogg.se/
Postat av: Sofia [FOTOBLOGG]

Sv: Jag gick om ettan när jag var liten och sen gick jag ett år på individuella programmet.

2011-02-12 @ 16:11:08
URL: http://sofiaphotos.blogg.se/
Postat av: Sofia [FOTOBLOGG]

Sv: Aa det är det verkligen :)

2011-02-12 @ 19:07:43
URL: http://sofiaphotos.blogg.se/
Postat av: olivia

sv: skoja inte ! :D

2011-02-12 @ 23:31:44
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback