Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kompiscup i hoppning

Hade en riktigt taggad ponny idag på tävlingen! Kom runt banan felfri på 90 cm och det var en bra runda och jag hade en bra känsla! Visade sig vara så bra så att jag och Amanda vann!
Blev riktigt chockad när jag såg mina stilpoäng! 9or rakt igenom så jag fick 63 poäng av 70 möjliga!
Kan ju inte säga annat än att ponnyn är bäst! :*


Kommentarer
Postat av: Emelie

Visst är det en Tinker? Eller ser jag helt fel? ;p

2011-03-05 @ 13:31:41
URL: http://emeliel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback