Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kallt ute!

Usch vad kallt det är ute nu! När pappa kom och hämtade mig hos Sarah nyss så visade termometern -14 grader. Inte konstigt att det var så kallt då!
Nu vill jag bara att snön ska smälta och att det ska bli varmt och så småning om sommar! Det skulle verkligen vara underbart.

Någonting annat som är underbart är att vi bara hade två lektioner idag. Sovmorgon till tio då hade vi företagsekonomi, lunch, sedan datakunskap.
Gick hem till Sarah och Tilde direkt efter skolan och var där och busade lite. Tilde följde med mig ut till stallet och fixade och donade.
Lånade Ursulla idag och red ut en vända med Linda och Chessy. Gick väl bra förutom att jag får ont i högerarmen när jag rider henne. Hon är ju grymt pigg och vill mer än gärna springa! Hon blev lite sur när hon fick lov att galoppera sakta så det blev något bocksprång. Men hon är så söt ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback