Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hoppla pålle

Nejmen då var det helg i morgon igen då! Helt underbart och min helg kommer vara fullspäckad med roligheter!
I morgon blir det gymmet efter skolan sedan klockan fem ska jag på gympa med Jennifer. Kommer nog vara rätt slut efter gympan skulle jag tro.

På lördag har jag Tösen. Ska nog kika på lagträningen i hoppning, sedan är det Usmöte och efter det ska jag och Olivia ha friseringsstund och göra våra älsklingar fina!

På söndag har jag också Tösen. Klockan 12 ska jag och Olivia hänga på dörren till Aubiose som har rea då ;) Sedan är det lagmöte klockan fem. Så jag har och göra i helgen ;)

Idag var det tredje dagen på rad som jag red Tim! Hoppning stod på schemat idag och jag hade inte hoppat på mer än en månad. Grymt kul var det och vi fick hoppa lite höjd på slutet också. Min bebis är ju bara helt klart bäst! :*


Kommentarer
Postat av: olivia

Baby I LIKE IT! :D

2011-02-03 @ 22:19:11
URL: http://oliviasahlins.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :):)



Kram

2011-02-04 @ 17:10:05
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback