Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Härligt med söndag för en gångs skull!

Helt underbart att det är söndag och man kan tänka "i morgon ska jag inte till skolan". Brukar ju alltid ha lite ångest för att man ska till skolan på måndagen. Men inte idag!

Tänkte jag skulle sova länge i morse men jag kunde inte sova så länge som jag ville. Vaknade vid halv tio tror jag och då gick jag upp och kikade på tv. Mina syskon var så gulliga (för en gångs skull) så dom gjorde frukost åt mig och kom in med allt på en bricka! Lite födelsedagsfrukost eftersom dom inte är hos pappa på onsdag när jag fyller år. Tyckte det var lite gulligt faktiskt!

Har varit hos mamma en sväng idag och träffat moster, kusin och mormor en sväng. Fick även presenter av dom. Presentkort på hm av moster och pengar av mormor. Moster klickade även hem en mjukisdress åt mig, med hjälp av mammas kort, haha. Sedan väntar jag på en kavaj som mamma och mormor betalar hälften var på som är min födelsedagspresent. Hoppas verkligen den kommer snart!


Jag och kusin!

Kommentarer
Postat av: MAJA BLIDSTÅL

sv; hihih taack! Älskar mitt rum!! :)

2011-02-27 @ 22:24:29
URL: http://majablidstal.blogg.se/
Postat av: MAJA BLIDSTÅL

sv, visst är han!!!

GUD SÅ FUSKIT! vill ha en vecka till (aa)

2011-02-27 @ 22:26:14
URL: http://majablidstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback