Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Fullt upp!

Gick upp tidigt i morse för att åka till Tösen och fixa åt henne. Jag hade raketfart och var klar på lite mer än en halvtimme. Perfekt timing då Sarah precis skulle åka till jobbet så jag kunde åka med henne hem.

Har plockat ihop alla mina kläder på rummet och tvättar för fullt. Ska väl gå och hänga upp lite tvätt och slänga i lite mer i tvättmaskingen snart. Har dammsugit på mitt rum och bäddat iordning åt Olivia som ska sova här i natt. Grymt det kommer bli!

Ska snart åka till stallet och hoppträna med div 1 laget. Det ska bli skoj! Då har jag ridit min bebis 4 gånger den här veckan. Det är underbart!
Usmöte efter hoppträningen sedan ska jag och Olivia frissera våra busar så dom blir snygga och fina för dom ser ut som skogsponnysar just nu ;)

Den här dagen kommer bli full med roligheter, skratt och bus! :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

(Förlåt för sent svar!)

Sv: Haha ska bli ;)

2011-02-06 @ 18:33:12
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback