Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Företagsekonomiplugg!

Har setat och pluggat företagsekonomi enda sen jag kom hem från skolan och det är några timmar. Är rätt trött i huvudet så jag tänkte gå och sova nu så jag är utvilad för proven i morgon!
Har fått utbrott ett antal gånger på boken och körde fast på en uppgift som jag inte fattade vad felet var. Slutade med att jag fick hjälp av en snäll trea som kom på felet och hjälpte mig lösa problemet! Tur att det finns snälla människor ibland.
Jag tror att jag kan det jag borde kunna och jag satsar på vg på både företagsekonomiprovet och datakunskapsprovet i morgon. Eller nej. Jag ska ha mvg, haha ;) Jag ska ge allt jag kan så får vi se hur långt det räcker.
Förhoppningsvis så har jag bara två prov i morgon och sedan får jag gå hem. Så jag börjar med en liten sovmorgon, skönt.

Men nu tror jag bestämt att min säng känner sig ensam och vill ha sällskap!


Kommentarer
Postat av: MAJA BLIDSTÅL

sv; ja :D

hihi jaa det har jag faktiskt, jätte skönt! Självdå? :)

2011-02-23 @ 08:57:09
URL: http://majablidstal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback