Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Cold outside

Borde gå och duscha nu så jag kommer i säng någon gång. Sitter här och gäspar som en galning! Det enda som tar emot är att jag måste gå ut en sväng och ge kaninen mat innan jag duschar. Det är -20 grader ute så jag är inte direkt sugen på att gå ut. Men jag har inget val!

Har även ridit i den här kylan idag. Hade hand om Ursulla idag och det har jag i morgon också. Hon skötte sig ovanligt bra idag och jag fokuserade på att hon skulle lyssna på mig vilket hon gjorde. I vanliga fall brukar hon springa och göra som hon själv vill mest hela tiden. Men på slutet blev hon riktigt fin och uppmärksam. Glömde till och med bort kylan så det var riktigt behagligt att rida men jag hoppas det är lite varmare i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback