Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trotsar

Nu är det såhär att jag skiter fullständigt i hur ont jag har i min fot. Jag ska hoppa idag! Har inte ridit på mer än en vecka och jag går i taket snart om jag inte får rida. Tänker göra det idag och strunta i hur ont jag har och kommer få efter!
Ska även testa nya tränset på Tim och se om han kan ha det, vilket jag hoppas!

Nu blir det att plugga spanska tills det är dags att åka. Har prov i morgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback