Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tre ridpass

Mina ben värker och det känns som jag har växtvärk! Dock är det fet träningsvärk som kommer efter dom tre ridpassen jag ridit idag. Började dagen med ett ridpass på Cedynia. Första gången jag red henne och hon var en trevlig unghäst. Dock kan hon inte så mycket och har svårt för att fatta galopp, men hon är lättlärd så det kommer det också. Tror hon kommer bli en bra häst :)

Nu på kvällen har jag ridit två pass på min bebis! Började med att träna på kadriljen till avslutningen och vi red väl i en timme. Sedan red jag på lektion och då hade jag bebis igen och när jag fick igenom honom så blev han fin. Var ju mer än en månad sen jag red ett ordentligt dressyrpass på honom.
Så fick rida honom i två timmar idag utan att hoppa av emellan. Helt underbart att sitta på hans rygg! Bästa ponnyn!

Dock kommer jag ha sån grym träningsvärk i morgon så jag knappt kommer kunna gå. Dessutom kommer nog foten inte vara på topp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback