Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tired

Usch jag har verkligen inte ork till någonting nu för tiden. Dagarna går i ett och hinner knappt vila emellan allt. Skola, jobb, stallet, plugg. Dock är det bara några dagar kvar, sen är det över! Fast vet inte hur geografiprovet kommer gå på fredag. Har nästan ingen tid alls att plugga och provet är hur stort som helst. Hoppas verkligen att jag klarar ett G iaf. Är så trött på skolan just nu.

Red Cedynia nu på kvällen och det gick bra. Den här gången fick vi rätt galopp varje gång utom en. Tycker det var en stor förbättring sen förra gången jag red henne och då var det här bara den andra gången jag red henne. Satte alla vänstergalopper idag till skillnad från förra gången då vi fick fatta om typ fem gånger innan det blev rätt varje gång. Hon kommer nog bli en duktig häst tillslut tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback