Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Söndag-sämsta veckodagen

Tränade inför avslutningen idag och det gick väl sådär. Jag kom inte ihåg programmet för fem öre så jag måste plugga in det så jag kan det till avslutningen. Ponnyn var stel som en pinne och jag hade inte ridit honom på flera veckor, kanske en månad! Tur att det gick bra att rida med tränset iaf. Kommer nog inte bli några problem!

Hade USmöte när vi ridit klart och nu har jag setat och pluggat ett tag. Är dock inte klar men var tvungen att ta en paus för jag fick ont i fingrarna av allt skrivande, haha. Nu lär jag väl ta och skriva det sista. Sen ska jag läsa fyra kapitel i engelskaboken och svara på frågor. Kommer aldrig få sova!

Kommentarer
Postat av: my

sv: haha,ja jag såg det :D

2011-12-05 @ 14:56:12
URL: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback