Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Snart julafton!

Då var sista jobbpasset avklarat innan julafton. Grymt mycket folk och det var varit en stressig dag. Är helt slut i huvudet och resten av kroppen nu känner jag. Måste städa och göra allt klart inför i morgon. Har ingen lust alls och ska jag vara ärlig så känns det värdelöst med julafton i år. Har noll julkänsla i år. Jag som alltid brukar ha så mycket julkänsla! Julafton kommer inte bli som det brukar och det enda jag ser fram emot är julaftons morgonen som firas i stallet! Men det blir nog en helt okej julafton ändå!

Nu ska jag väl sätta igång och göra det jag måste så jag får sova någon gång!


Små och söta syskon för någon jul sedan!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men vad söta :-D

2011-12-23 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback