Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shoppa, shoppa julklappar!

Har varit extremt trött hela dagen i skolan idag och jag har verkligen inte orkat göra många knop! Åkte med Linnéa, mamma och syskonen till kupolen efter skolan för att handla julklappar. Ingen bra dag idag känner jag. Hittade inte det jag ville ha och hade noll fantasi. Men fick väl ihop dom flesta julklapparna tillslut tror jag. Fast jag kom på en mycket bättre sak jag borde köpt till en person. Får se om jag köper det istället och ger det jag köpt nu till någon annan. Det visar sig.
Kul att jag ser när jag kommer hem att det ligger hmrabatter i hallen. Kul att jag tog dom med mig när jag handlade. Bra!

Nu ska jag lägga mig för jag håller på att somnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback