Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shoppa mer julklappar!

Var till kupolen efter skolan med Jenny och handlade lite mer julklappar. Hittade några stycken så nu är det inte många julklappar kvar. Skööönt! Måste bara tänka om lite gällande några julklappar, men det löser sig nog. Blev ett inköp till mig själv och det var en hårfärg. Behöver verkligen färga håret nu! Har värsta utväxten och har nästan ingen färg kvar i håret. Så färga håret ska göras så fort som möjligt!

Har slagit in de flesta julklapparna och det är det som är det roligaste tycker jag!
Nu ska jag krypa ner i sängen så jag orkar med skoldagen i morgon!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback