Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Monday

Har varit galet trött idag och inte blev det bättre av att jag slog av larmet i sömnen och vaknade alldeles för sent. Har väl rullat på som vanligt idag men har inte orkat gjort så mycket.
Jobbade 1,5 timme efter skolan och det var inga problem. Åkte hem och åt sedan blev det stallet. Red peper och vi hade skolor vilket gick bra. Nu finns det kanske hopp om att jag ska kunna rida rio ordentligt också sen ;)

Ska till falun på onsdag och titta till mig fot får se om jag äntligen kan få någon hjälp. Skulle egentligen dit om 2 månader men tänker inte ha ont i två månader till. Har redan haft ont i två månader för mycket. Hoppas jag får bra hjälp på onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback