Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Min stora prins!

Idag har jag mycket träningsvärk vill jag lova! Ska kännas att man gjort något bra. Dock får jag träningsvärk av att bara skritta på Rio ;) Men jag tror att det här kan bli bra tillslut. Har ju ingen ork för fem öre just nu att orka sitta emot när han börjar krångla. Flyger som en vante ur sadeln ungefär! Men ska ta hand om honom från mitten på januari till mitten på maj ungefär. Så under dom fyra månaderna kommer jag garanterat bli starkare så jag tillslut orkar sitta där när han tjafsar, hitta alla hans knappar och förhoppningsvis bli ett med honom! Hoppas även på att komma ut på någon tävling också, men det får bli om någon månad så jag hinner träna lite ;) Jag är nästan säker på att dom här månaderna kommer bli bra, trots allt jobb det kommer bli. Men det är det värt!







Snyggt att jag tagit av ett transportskydd bara på alla bilder ;)


Ursulla ville också vara med på ett hörn!

Kommentarer
Postat av: Team Kråksjö - Amanda Wilhelmsson

Fuxen var riktigt fin! :)

2012-01-03 @ 17:48:15
URL: http://teamkraksjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback