Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

In the school!

Usch vad värdelöst det är att ha två timmars hål mitt på dagen. Men så lär det väl bli varje tisdag framöver då jag tänker hoppa av idrott B. Att jag då får sovmorgon på fredagar tackar jag ju inte nej till.
Har ekonomi och georafi kvar. Sen lär jag väl hem och plugga så jag blir klar med allt man ska innan jul. Hur mycket som helst!
Har iaf varit otroligt kreativ på administrationen då vi skulle göra julkort i paint. Såhär snygg blev min bild:


Snygg va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback