Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

God jul :D

Inte mycket sömn i natt men vad gör det när det är julafton? ;)
Linda kom och hämtade mig halv åtta och så åkte vi till stallet. Paketutdelning och ridtur blev det som i alla år! Fick en vetekudde och en tomte som man kan ha värmeljus i. Blev glad över vetekudden för nu slipper jag ringa till mamma varje gång jag behöver en!
Blev en ridtur på Rio med alla andra i stallet. Kan var på hugget och som en tickande bomb! Men det gick bra då jag fick rida först. Tog monstersteg när vi skulle trava så jag knappt kunde rida lätt! På slutet hade han lugnat ner sig och då kunde jag skritta med Linnéa längst bak. Men när han såg att nasse galopperade framför honom ville han såklart också springa! Blev trav och galopp på stället, knäppa överpigga häst! Kan ju inte annat än tycka om honom!

Har duschat och ska nu fixa mig så jag blir extra fin ;)


Stjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback