Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Döm inte allt det du ser, tro inte allt det du hör och säg inte allt det du vet.

Hoppade Peper idag och det gick kanon! Var lite skeptisk innan över hur det skulle gå, men det var inga problem. Bara man har den där galoppen som man måste ha så går det. Hoppade en liten bana och det var faktiskt kul att hoppa honom! Maries kommentar när vi var klara " Ja, där har du ju en storhäst du kan tävla".

Testade även tränset på Tim och det satt asbra och han blev så fin! Ska rida med det på söndag får se om det går bra eller inte!


Jag och Peper!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hej tjejen!

Vad händer hos dig? :)



Kramar.

2011-12-02 @ 08:52:33
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback