Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dan före dan före dopparedan

Bara tio timmar jobb kvar sen julafton! Har för tillfället skärsår över hela händerna tack vare allt julpapper, tejp, kartonger, etiketter och allt! Svider rätt skönt! Men men vad gör man inte för kunderna ;)
Tycker det har varit rätt lugnt idag. Har iaf känts så men i själva verket har det varit mycket folk. Men i morgon lär det bli ännu mer folk. Stressigt, men det ska nog gå!

Var till stallet nu på kvällen och red på min bästa bebis. Hade tempoträning så på slutet blev det lite rejs! Fick galoppera så snabbt vi kunde ett varv i ridhuset och vi gjorde det på 19 sek. Riktigt kul :D

Nu blir det lite städning så jag slipper göra allt i morgon!


Hahaha, julafton för mååånga år sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback