Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bio!

Tränade dressyr på Rio för Karin i morse! Det var mycket jobbigt och jag har inte orken att kunna sitta ner i traven än. Han har ju så stora steg! Men det ska jag väl fixa tillslut ;)
Innan jag började jobba så var jag på next för att titta om jag hittade något att ha på mig på nyår, men det hittade jag såklart inte. Köpte iaf en ny bh på skönt under!

Nu sitter jag med Olivia här i soffan och vi ska snart bege oss mot Borlänge för att se på bio igen ;) Blir New years eve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback