Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bara några dagar kvar

Borde egentligen ligga och plugga för fullt till geografiprovet i morgon men orkar inte riktigt. Ska ta tag i det snart! Har ändå pluggat någon timme idag och nu börjar lite fastna iaf! Får hoppas att sakerna jag kan kommer på provet och inte dom sakerna jag inte kan. Men med min tur kommer allt det jag inte kan på provet!

I morse fick jag hoppa min bebis och det var lika underbart som alltid! Länge sedan jag hoppade honom innan idag!

I morgon blir det jobb efter skolan sedan julbord med Linnéa. Kan ju inte bli bättre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback