Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Stackars liten

Hopptränade för första gången idag på Rio! Det gick superbra med tanke på att jag red på Rio, dressyrhästen. Han är så söt när han hoppar för han tycker det är så kul och så är han inte så smidig. Men han gör sitt bästa. Det var riktigt kul :)

Ursulla fick kolik efter hoppträningen, stackarn. Så kom hem från stallet för en timme sedan ungefär. Har varit ute och gått med henne och gjort allt för att försöka få henne att må bättre. Hjälpte inte ens att veterinären kom dit :/ Så nu är dom på väg upp till strömsholm och jag håller alla tummar och tår för att det går bra! Lilla vännen!

Nu ska jag sova om jag ska orka upp tidigt i morgon för att åka till stallet. I morgon får jag sitta i sadeln på drn bästa igen. Som jag längtat! Blir ett dressyrpass som är mycket efterlängtat!



Stumpan då!

Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

SV: Varsågod, vad kul laggt till dig nu :D

2011-08-05 @ 09:07:37
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback