Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Seg söndag

Usch vilken seg dag det har varit idag. Har inte orkat gjort något alls idag, mer än att varit hos Sarah då jag sov där i natt. Skulle rida Ursulla men det orkade jag inte. Orkade knappt ta mig ut till stallet på USmöte. Måste vara vädret som gör att man blir så seg.
Nu ska jag plugga lite ekonomi och spanskaglosor. Men känns som inget kommer fastna i hjärnan. Är inte på plugghumör precis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback