Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Regnig tävlingsdag!

Var tvungen att gå upp tidigare i morse för att hinna knoppa innan vi åkte. Men det gick ju åt hell. Knopparna ville sig inte alls idag. Tur att Ronja kunde hjälpa mig och göra om dom värsta iaf!
Åkte strax före nio och var framme vid tio, men det kändes som man åkte i en evighet. Var bara att anmäla och fixa i ordning hästen och mig själv. I spöregnet.
Han kändes verkligen fin när jag red fram. Pigg och glad och lyssnade bra!
När jag kom in i på banan så var han inte lika fin som inne i ridhuset. Men det var tungt inne på banan. Fyrkantsspåret var som en stor vattenpöl och det var som ett gyttjebad! När man galopperade på volt så kändes det som man skulle gå omkull. Men vi kämpade på ändå!
Ingen perfekt ritt, då vi kan mycket bättre men med tanke på regnet och den usla banan så är jag supernöjd. Skrapade ihop 198 p, 61,88 % och det gav oss en andra placering! Fick rosett, plakett, lindor och pukal. Så nöjd med bästa ponnyn!









Kommentarer
Postat av: .

Jag är inte så insatt i ridning, men du verkar ha gjort stora framsteg att gå ifrån 61-62% till 63-64%!
Duktig tjej :)

2013-01-07 @ 18:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback