Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Mästerkocken herself

Jag måste säga att jag är för jäkla grym på att laga mat! Igår så ställde jag mig och gjorde pannkakor som blev mums. Och idag när jag kom hem från stallet så gjorde jag pasta och kyckling i sås. Jag är helt klart grym på att göra mat!!

Idag har jag äntligen suttit på hästryggen igen efter mer än två veckor. Blev en lugn tur med Rio. Näst intill bara skrittarbete hela passet. Med lite trav i början och slutet. Det tyckte han var jobbigt, men det behövdes. Ska rida honom i morgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback